De 12 stappen naar een 2.0 marketingstrategie

Door Karlijn Fiesler op 23-12-2010 0 reacties | 3141 views

Wil je meer inzicht krijgen in de mogelijkheden van social media, productontwikkeling, marketing intelligence en social branding? Het boek Marketing 2.0 belooft je door middel van twaalf stappen een helder beeld te tekenen van hoe je een organisatie klaar kunt stomen voor de nieuwe marketingeconomie.

Gratis e-book van een marketinggoeroe
Het altijd een beetje bedenkelijk als iemand zichzelf een marketinggoeroe noemt, wat het geval is bij de schrijver van dit boek. Niettemin heeft het boek een verkorte e-versie die je gratis kunt downloaden en zeker de moeite van het lezen waard is.

 

Van Doelstellingen 2.0 naar Organisatie 2.0
De schrijver Richard van Hooijdonk, tevens eigenaar van het bureau Marketing Monday, geeft wereldwijd 'powersessies' over Marketing 2.0 en doceert aan Nyenrode en SRM/Erasmus. In het gratis e-book bespreekt hij aan de hand van het stappenplan de volgende onderwerpen (heel erg 2.0):

 

  • Doelstellingen 2.0
  • Doelgroepen 2.0
  • Productpropositie 2.0
  • Branding 2.0
  • Social Branding 2.0
  • Cross- en social media
  • Webpresence 2.0
  • Distributie 2.0
  • Marketing intelligence 2.0
  • Marketing-IT 2.0
  • Businesscase 2.0
  • Organisatie 2.0

 

Download hier het e-book Marketing 2.0.

 

 

Headlines nieuwsbrief december:

Reacties

Er zijn nog geen reacties, ben jij de eerste die een reactie plaatst?

Plaats jouw reactie