Helaas, deze vacature is niet actief.

Medewerkers Customer Care M/V

Beschrijving

The Phone House is een grote en onafhankelijke retailketen voor mobiele telecommunicatie met inmiddels meer dan 170 vestigingen in Nederland. Naast onafhankelijk advies en unieke garanties bieden wij de grootst mogelijke keuze in o.a. mobiele telefoons, accessoires, verzekeringen en ADSL. Aan de basis van dit internationale succes staan energieke, talentvolle, dynamische, ambitieuze en jonge mensen. Teambuilding, vooruitgang, groei, plezier in het werk en een niet te evenaren servicegraad aan onze klanten, zijn begrippen die door iedereen binnen The Phone House worden nagestreefd. The Phone House is ambitieus en zoekt om haar leidende positie verder uit te bouwen:

 

Medewerkers Customer Care

(Fulltime/ parttime)

 

De afdeling Customer Care & Helpdesk is een afdeling die momenteel bestaat uit 13 medewerkers die werken in een open en informele omgeving. De afdeling is gesplitst in 2 teams, een team voor de Helpdesk en een team voor Customer Care. Het team Customer Care bestaande uit 8 medewerkers en is verantwoordelijk voor het afhandelen en registreren van vragen en klachten van klanten.

 

Doel van de functie:

 

 

Algemene Werkzaamheden:

     

    Jouw profiel:

     

    Werkervaring:

    Vaardigheden:

     

       

      Overige informatie:

       

       

      Reageren op deze vacature?

       

       

      Voor vragen kun je contact opnemen met de afdeling Human Resources op telefoonnummer 033-451 2020.

      Heb je interesse om je aan te sluiten bij een snelgroeiende en succesvolle organisatie en wil je deel uit te maken van een enthousiast, jong en ambitieus team? Kijk op onze website
      De werklocatie is Amersfoort. Wij zoeken meerdere kandidaten voor zowel parttime (minimaal 20 uur) als fulltime (40 uur). Het salaris is afhankelijk van kennis, ervaring en opleiding.
      communicatief sterk. Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is een must. Verder ben je goed bekend met Word, Excel, Internet en e-mail (Outlook).
      minimaal 2 jaar werkervaring in een callcenter omgeving
      Opleiding/ Niveau: een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau

       

    • Registreren van de binnenkomende vragen en klachten van klanten;
    •  

       

    • afhandeling van binnenkomende vragen en klachten per brief, email, fax en telefoon;
    •  

       

    • terugkoppelen middels brief of email
    •  

       

    • afstemmen en terugkoppelen met de verschillende afdelingen wat betreft de afhandeling van de vragen en klachten
    •  

      Je houdt je voornamelijk bezig met de afhandeling en registratie van (toestel) reparaties, webshop (aankopen via onze internetshop) vragen en algemene klachten en vragen van klanten. Hierin ben je ondersteunend aan de Communication Centers, Business Centers en overige Support Center afdelingen.
      (M/V)
      Jouw competenties zijn:www.phonehouse.nl voor de wijze van solliciteren.

       

    • Klant- en servicegericht
    •  

       

    • Goede communicatieve vaardigheden
    •  

       

    • Initiatiefrijk
    •  

       

    • Nauwkeurig
    •  

       

    • Resultaatgericht
    •  

       

    • Stress bestendig
    •  

       

    • Gemotiveerd
    •  

       

    • Overtuigingskracht
    •  

      Extra informatie

      Status
      Inactief
      Plaats
      Landelijk (dus ook bij jou in de buurt)

      Landelijk

      We heten wel StudentenWerk, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.